Trening twórczości dla uczniów z klas integracyjnych I-IV na terenie szkoły.
Zajęcia dla uczniów z klas I–IV rozwijające pomysłowość, wyobraźnię prowadzone na terenie poradni w ramach 3 grup.
Zajęcia terapeutyczne dla dzieci które powróciły z zagranicy.
Trening twórczości dla 6-latków prowadzony na terenie przedszkola.
Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim nauczanych na terenie szkoły ogólnodostępnej
Opieka postdiagnostyczna na rzecz dzieci ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi.
Terapia logopedyczna indywidualna i grupowa.
Indywidualna terapia dziecka z uszkodzonym narządem wzroku, słuchu.
Zajęcia grupowe dla uczniów klas V-VI służące zdobyciu umiejętności rozwiązywania konfliktów drogą mediacji.
Diagnoza i wsparcie dziecka krzywdzonego.
Zajęcia stymulujące dojrzałość społeczno-emocjonalną dziecka 6-letniego
Stała współpraca z przedszkolnymi oddziałami integracyjnymi .
Diagnoza psychologiczna i pedagogiczna dzieci, niesłyszących, słabo słyszących, niewidomych, słabo widzących, z autyzmem.
Indywidualna terapia dziecka moczącego się.
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 0-VI
Indywidualna terapia metodą integracji sensorycznej dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna dzieci z zakłóceniami w rozwoju, z trudnościami w zachowaniu, pod kątem gotowości szkolnej, z trudnościami w nauce.
Indywidualna terapia dzieci z nadwrażliwością emocjonalną, nadpobudliwością psychoruchową metodą behawioralno-poznawczą
Opieka psychologiczna długoterminowa dzieci z wykorzystaniem metod pracy z elementami terapii poznawczo-behawioralnej
Indywidualne psychologiczne wsparcie dziecka powracającego z zagranicy
Badania przesiewowe wzroku i słuchu prowadzone na terenie poradni, placówek przedszkolnych oraz szkół.
Organizacja Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery
Zorganizowanie po raz drugi " Ferii z poradnią"
Działalność Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
Badanie dojrzałości szkolnej kandydatów do klasy I integracyjnej- dzieci zdrowe.
Organizacja przedsięwzięcia o charakterze integracyjnym "Tańca z Klanzą"
Zajęcia dla uczniów klas 0 w ramach "Uniwersytetu Małolata i nie tylko…".
Okazjonalne "imprezy" organizowane na terenie poradni dla dzieci korzystających z systematycznych form pomocy ( zabawy choinowe, Dzień Dziecka, zakończenie roku szkolnego).
Organizacja przedsięwzięcia p.t. "Dni z dysleksją".
Punkt Konsultacyjny dla Rodziców dzieci z wadami wymowy.
Realizacja projektu tacysami@jakmy.pl